Wednesday, February 26, 2014

Kolmapäev...

Tsao,

Tänane päev läks uskumatult kiiresti. Minul on jäänud nüüd kaks päeva Tartus olla ja siis lähen Tallinnasse tööle. Üritan lõpetada samal ajal, eks näis kuidas see välja hakkab nägema.
Hirmus kahju on ikka minna küll.

4 aastat Tartus ja 3a sellest Supilinnas läks NII KIIRESTI!!!
Mina olen üks nendest inimestest kellele meeldib Tartu kindlasti rohkem kui Tallinn, kuigi ma olen Tallinna lähedalt pärit. Jääksingi siia, kuid Tallinnas on töö puhul natuke paremad väljavaated.
Nii head mälestused jäävad Herne majast, Supilinnast ja Tartust maha :")

Teised läksid retrole ja mina jäin koju. Ei olnud kuidagi tuju minna, niigi vähe saan siin meie toas olla.
Hea rahulik on olla. Täielik vaikus :D Kedagi pole kodus...väga imelik selle maja puhul.
Ainult kass häälitseb vaikselt, läbi une :D
Kadri ja teised olid natuke purjus kui minema hakkasid ja ma palusin Kadrilt ühte asja..et ta viskaks natuke prügi ära ja toimetaks veel hõõguva vesipiibu söe ohtutusse kohta.
Mis te arvate mis ta tegi?
Lähen alla, Kadri ja teised on minekul ja ääretult lõbusas tujus. Tunnen...mingi tugev plastmassi kõrbehais on üleval ja siis vaatan, prügikast suitseb :D
Kadri ise naerab aga vähemalt mõistis oma viga ja viis kiiresti prügikasti välja. Õnnelikult ei lõppenud see seik plastmassist prügikorvile mille põhjas on nüüd ilus must auk.

Loll tegu ?
YOU HAD ONE JOB!

Siis avaldaks ka õhtu ja ilmselt kogu kuu parima tsitaadi: " Mu emps on olnud ikkagi mu ema". Kristiina Suigusaar
Mina lähen nüüd magama
Kõike head!




No comments:

Post a Comment