Sunday, April 13, 2014

Pesumasina story

Tereeeeeee
Pole kaua aega siia midagi kirja pannud.

Ise tulin neljapäeval tagasi hernesse. Ma ausalt öeldes kartsin, et maja on hullemas seisus, kui see tegelikult oli. Köök oli muidugi must nagu ikka :D Täna pesin ma ei tea mis ajast räpasena seisnud panni puhtaks, sest mul oli kahju seda vaadata...
Aga - nii mõnigi hea üllatus oli ka. Meie uus majakaaslane, kes trepi all elab, on end igati heast küljest näidanud - parandas ära köögi lambi, mis juba sügisest saati katki on ja ükski teine poiss kas ei viitsinud vaevaks võtta või lihtsalt ei osanud seda ära parandada. Lisaks pani ta uue kella seina...eelmisega juhtus selline tore lugu, et sügisel viskas Andras selle katki ning pani purunenud klaasi ja kildudega seina tagasi :D
Köögis on nüüd lausa imeline olla jälle valgusega :D

Aa ja vahepeal oli siin väike pesumasina lugu ka. Nimelt...olen mina rahulikult tallinnas...kui mulle helistab Sandra ja ütleb et pesumasin on katki. Ma ei osanud midagi öelda ega teha eksole :D Sandra aga proovis kõike ja püüdis igatpidi seda ikka tööle saada. Aga mis ei lähe tööle, see ei lähe tööle :D Igaljuhul vahepeal oli juba jutt, et peaks uue pesumasina ostma jne. Aga Sandra ikkagi igaksjuhuks kirjutas omanikule, kes omakorda saatis pesumasina parandaja.
Ühel päeval tuligi pesumasinamees. Ja proovis ka pesumasinat tööle saada, aga ei saanud. Välja tuli hoopis selline pisiasi, et pistikus ei olnud voolu :D Sest üks kork oli end välja lükanud...või midagi sellist :D
Sandra pidi häbist maa alla vajuma...Sest kutsus pesumasina parandaja, et lihtsalt ühe nupu asendit muuta :D Aga ma saan aru ka, ma ise poleks ka selle peale tulnud :D

Aga pesumasinaga on veel selline lugu ka, et mingi kraan või asi laseb vett läbi ja pesumasin on pidevalt veeloigus..mis pidi päris ohtlik olema. Ehk siis järgmine inimene kes dushi alla läheb võib vabalt ka surma saada...aga vähemalt saab pesu pesta, eks.

Vot...sellised lood siin majas praegu :D

No comments:

Post a Comment