Tuesday, April 15, 2014

Hiired ja teisipäev ja

Koristasin täna...
Leidsin köögist vist jõuludest saati vedeleva mandariini :D mis oli juba sellist värvi et..ma ei oska kirjeldadagi. Ja ühe õuna leidsin ka...mis oli ka mädanenud ja jube.
Ja kivikõva leivaviilu ja täiesti hallitanud saia...
Ja ma ei tea see kõik oli nii kohutav et eluisu kadus ära :D
Ma ei saa aru lihtsalt, miks inimesed ei võiks enda järelt elementaarseid asju ära koristada.

Aa ja noh...hakkasin kraanikausi alust koristama :D ja nagu... leidsin sealt jälle hiirelõksu kinni jäänud hiire...aga asi on selles...et hiirelõks pandi viimati üles vist..mingi kuu aega tagasi? Ma ei kujuta ette millal ta sinna kinni jäi, aga haisu järgi võiks arvata et ikka väga kaua aega tagasi... Ja jälle pidime mina ja Sandra selle ära koristama...Sandra oli näost kaame kui ta seda hiirt kotti lükkas ja mina kükitasin trepi peal ja ei suutnud hingata...

Aga häid asju ka...olime tublid ja pesime köögi ja enda toa akna ära:) Ja õues on nii soe ja kevadine et varsti saab aias grillipeo teha.



Homme on kolmapäev...Retro või jaa?

No comments:

Post a Comment