Friday, April 25, 2014

Lembit ja Supilinna päevad

Täna mõtlesime hommikotsa nimekirja välja, mida koju osta vaja on, kogusime kõik ühiskassa raha ka kokku ja läksime siis pika nimekirjaga poodi.

Poes avastasime, et oleme raha koju unustanud...kõndisime siis koju tagasi, et raha võtta, aga uuesti poodi ei viitsinud minna ikkagi. Selle asemel istusime hoopis aias ja rääkisime juttu.
Naabrionu Lembit sattus mööda minema. Aga ega tema juba niisama mööda ei kõnni. Jäi ikka juttu ka rääkima. Minul hakkas toas just riis üle keema, nii et pidin tuppa jooksma ja Sandra Lembituga kahekesi jätma. Lembit rääkis talle juttu saatusest ja sellest, et usub, et ta võib juua ükskõik kui palju ja saja aastani elada, või siis olla karsklane ja homme päev ära surra. Jutu lõpuks jõudis veel mindki kiita, ütles et ma olen väga tubli. Mulle tuli imestusena, et ta üldse mind mäletab ausalt öeldes :D Sest mul on tunne, et alati kui ma temaga kokku olen sattunud, siis on ta olnud rohkem kui lihtsalt vintis. Ja ta arvas veel, et ma jooksin tuppa ära, sest kartsin, et ta küsib raha :D Sest tavaliselt ta seda teeb. Aga Sandra õnneks päästis mu maine, rääkides mu toidu põhjakõrbemisest ja kõigest muust :D
Seekord jäi ta imekombel üsna väheseks juttu rääkima...Sandra pääses temast kõigest umbes 20 minutiga. Tavaliselt meil läheb ikka umbes tund, ta räägib nii palju, et sa lihtsalt ei saa ära minna ja on tunne, et võid seal samas pildi tasku visata.

Praegu on käimas Supilinna päevad. Toimub väga lahedaid üritusi ja asju. Homme plaanime emajõele paadiga sõitma minna. Eks näis kas jõuame ka, sest mõni meist peab siin laupäeviti koolis käima eksole...
Lisaks on homme aadressil Herne 20 avatud Saiaõu, kus müüakse koduküpsetatud saiu ja kooke ja igast muud head ja paremat. Terve päeva saab kiigeplatsil ka igasuguseid esinejaid näha ning õhtul toimub Genklubis afterparty!

No comments:

Post a Comment